expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

1 Ocak 2014 Çarşamba

Biricik Ablamın Doğum Günü Pastası...

 Hayatım tadına tad katan ablam , arkadaşım , dostum canımın içi biricik ablamın doğum günüydü bugün…

  İyiki varsın benim güzel meleğim…

  Karındaşım , sırdaşım sen benim hayatımda kocamaaaaaan yer tutan yegane varlığımsın canım ablam..
Zaten hayat benim için annem , ablam ve eşimden ibaret …

  İyi günümde, kötü günümde, derdimde, sevincimde, hüznümde, kederimde herşeyimde sen varsın  canım ablam benim…

  Yeni yaşın kutlu olsun ve dilediğin tüm güzellikleri önüne sersin kalbinin dilediği herşey gerçek olsun inşallah…

                                 İyiki doğdun, iyiki benim ablamsın ne mutlu bana..



          İşte benim güzel prensesim için hazırladığım sürpriz doğum günü pastam...






11 yorum:

  1. nıce yıllara ablana elıne sağlık cokta şık olmus

    YanıtlaSil
  2. canım ellerine sağlık.Ablanada Allah hayırlı ömür versin arkadaşım.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Rümeysacım çok sağol canım arkadaşım…
      Benden de sevgiler öpüyorum seni kocamannnn...

      Sil
  3. br kızkardeşe sahip olduğun için bir kere çok şanslısın, ablana nice mutlu yıllar, pastası harika olmuş hele ki rengi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hem de çok şanslıyım…
      Çok teşekkür ederim Mehtap Hanım…
      Rengini beyaz ve mavi şeker hamurunu karıştırıp elde ettim özellikle bu rengi ablam çok sever …
      Sevgilerimle...

      Sil
  4. Canım Emelimm öncesi ablanın yaş gününü kutlarım sonrası Rabbim sizleri hep bir arada tutsun hiç ayırmasın canım ne güzel kardeşe sahip olmak bunun tadını doyasıya çıkartın canımmm.Pastan her zaman ki gibi harika görünüyor ellerine emeklerine sağlık tatlım.Çok öpüyorummmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Vişnapımmmm….
      Amin inşallah canım cümlemizi inşallah evet bizde onu yapmaya çalışıyoruz …
      Çok teşekkürler beğenmene sevindim Vişnapım benim…
      Bende öpüyorum seni kocamanannnnnn….
      Sevgiler...

      Sil
  5. Çok şık olmuşşş ellerinize sağlık, birlikte çoook uzun ömürler dilerim ikinize de.... :))))

    Sevgiler
    Evren

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler sağolun güzel dilekleriniz için…
      Sevgilerimle...

      Sil
  6. pasta da pasta olmuş yani :) doğum gününüz kutlu olsun.. yeni yaşınız size yeni başarılar getirsin inşallah yüzünüzden gülücükler eksik olmasın

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...