expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

8 Ocak 2014 Çarşamba

Havuç Salatası






 
       Malzemeler

  • 4-5 adet orta boy havuç
  • 1 su bardağı süzme yoğurt
  • 1 yemek kaşığı mayonez
  • 2 diş sarımsak
  • 3 yemek kaşığı sıvıyağ
  • 1 çay bardağı ceviz içi
  • Tuz
    Yapılışı : Havuçlarımızı yıkayıp soyacak yardımıyla temizledikten sonra rendenin kalın tarafıyla derin bir kaseye rendeleyelim… Ardından sıvıyağ ve sarımsakla birlikte kısık ateşte 10 dakika kadar karıştırarak soteleyelimve soğumaya bırakalım… Yağınız fazla gelirse süzdürerek  yoğurtla karıştırabilirsiniz...

   Ben sarımsağı sotelerken koymayı tercih ediyorum ama siz dilerseniz yoğurt mayonez, tuz ve sarımsağı birlikte karıştırarak soğuyan havuçlarımıza ilave edebilirsiniz… Ayrıca ben cevizi çok yakıştırıyorum ve karışıma ceviz içi de ilave edip soğuduktan sonra servis ediyorum…

Afiyet Olsun...



10 yorum:

  1. haaa haaa emelim desene ben mutfaktayım bir kahve içelim diye geldim geri dönüyordum ki ışık yandı birden ve ben hemen geri döndüm havuç salatananın tadına bakayım ıhmm ımmm miss misss olmuş ellerine sağlık tatlım balıummm:)<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın Vişnapımmmmm teşekkür ederim …
      Sevgilerimle tatlım kıymatlım…

      Sil
  2. Elinize sağlık. Nefis bir salata olmuş. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  3. bende sarımsakları kavuruyorum kokusu daha güzel oluyor sanki, eline sağlık nefis..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek aynı fikirdeymişiz canım bende öyle olduğunu düşünüyorum…
      Çok teşekkürler sevgiler Mehtap Hanımcım...

      Sil
  4. cok sık yaparım lezzetlı bır aperatıf senınkıde enfes duruyor ellerıne sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çok sık yaparız hepimiz baktım bu basit ama leziz salata yada meze neden yok blogumda dedim ve paylaştım…
      Çok teşekkür ederim canım sevgiler...

      Sil
  5. ben buna bayılıyorum yaa her soframda vardır mutlaka ellerine sağlık Emel ablacım nefis görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım çok sağol …
      Sevgilerimle hamarat Boşnakım...

      Sil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...