expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

17 Ocak 2015 Cumartesi

Bademli Pudingli Kurabiye

   Merhabalar Sevgili Blogcanlarım,
   Bugün sizlere ağızda dağılan, yumuşacık leziz kıvamıyla kahvemizin ya da çayımızın yanına çok yakışacak misss gibi tereyağlı ve üstelik şekersiz yani sadece pudingin içerisindeki şekerin yeterli geldiği harika bir kurabiye tarifi paylaşacağım… Umarım ki sizlerde çok ama çok  beğeneceksiniz
  Pudingin bademli olması farklı bir lezzet ve tadında müthiş bir farklılık yaratıyor. Benden tarifi paylaşması, sizden denemesi…





        Malzemeler

  • 100 gr tereyağ
  • 1 paket Pakmaya Bademli Puding
  • 1 adet yumurta
  • 1 paket Pakmaya kabartma tozu
  • 1 paket Pakmaya vanilya
  • 1 su bardağı un

        Üzeri İçin

  • Toz badem
  • 50 gr. bitter çikolata

  


   Yapılışı Oda sıcaklığında bekletilmiş tereyağını ve yumurtayı karıştırma kabınıza alın. Kabartma tozunu, vanilyayı ve bademli pudingi de ekleyin. Unu azar azar ilave edin,  gerekirse 1 su bardağından biraz fazla un ilave edebilirsiniz. Fakat kontrollü olmalısınız, aksi halde taş gibi bir kurabiye elde etmiş olursunuz ve sonuç sizi mutlu etmeyebilir. Ele yapışmayan kulak memesi yumuşaklığında bir hamur olması gerekir…

Denedikten sonra size tadı çok şekersiz gelirse, 1 çay bardağına yakın esmer şeker ya da pudra şekeri ilave edebilirsiniz…Dilediğiniz büyüklükte hamurdan bezeler alıp elinizde yuvarlayın ve yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dizin…     
  Önceden 180C de ısıtılmış fırınınızda 10  dakika kadar pişirin… Ortasının yumuşak olması gerekir, fırında fazla tutmamaya özen gösterin.
  Servis sırasında benmari usulünde erittiğiniz bitter çikolata ile istediğiniz şekilde süsleyebilirsiniz. İçerisinde badem olduğundan dolayı üzerine badem tozunu eleyerek servis edelim
Afiyetler olsun…

69 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim denemnizi isterim tadı da çok güzel seveceğinize eminim…
      Sevgler…

      Sil
  2. Emelcim Harikasın sen yaa gece gece bakmıyor agim bi daha bloguna ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım…
      O halde sen de gündüz bakarsın tatlım…. :)
      Sevgiler …

      Sil
  3. Bu guzel kurabiyelerinden istiyorum ellerine saglik tatlim canim cekti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek istediğin zaman ablacım…
      Teşekkürler …
      Sevgiler…

      Sil
  4. Emelim ellerine sağlık canımm, yine her zamanki gibi nefisss....sevgilerimi bırakıp sizi takibe aldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazom canım benim teşekkür ederim tatlım…
      Bıraktığın sevgileri kabul ettim büyüyk mutlulukla… :)
      Takibe aldığın içinde teşekkürler sevgiler …

      Sil
  5. çok şık ve güzel bir kurabiye olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımsın…
      Sevgiler benden de sana gelsin sarıldım sımsıkı …

      Sil
  6. Neffis görünüyor. İnsanın elini uzatıp alası geliyor.Ellerinize sağlık. Takiptesiniz.Ben de beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için…
      Sevgiler…

      Sil
  7. çok leziz görünüyorlar, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sevgili Mehtap …
      Sevgilerimi gönderiyorum…

      Sil
  8. slm ziyaretiniz için tşkler izlemeye ve takibe aldım sayfanızı beğendim :) işlem tamam
    ilk kez çıktım tv ye bende heycanlıydım sonradan sakinleştim canlı yayın olunca daha heyecanlı oluyor
    güzel bir anı oldu benim için sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar hoşgeldiniz bloguma,
      Evet anı olması açısından güzel fakat heyecanı yetiyor insana…
      Sevgilerimi gönderiyorum size..

      Sil
  9. ellerinize sağlık cok leziz görünüyor

    YanıtlaSil
  10. merhabalar,
    en kisa zamanda denemeliyim:)
    ellerinize saglik,,,sevgiler bahcemden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Mutlaka deneyin derim çok pratik ve aynı zamanda lezzetli…
      Sevgiler…

      Sil
  11. Canımm yorumum gitmedi sanki yada banamı öyle geldi anlayamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Olsun tatlım diğer yorumun geldi nasılsa…
      Öpüyorum seni…

      Sil
  12. Canım benimm nefis görünüyor kurabiyeler sunumda süper. Kurabiyelerinden kaptım bir tane gidiyorum :)) diye yazdım ama yorum gitmedi sanırım. Emeğine yüreğine sağlık. Kocamann öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Aytülüm…
      Elbetteki afiyetler olsun tatlım…
      Çok sağol bitanem sevgiler…
      Bende seni öpüyorum sımsıkı sarılarak…

      Sil
  13. Nasıl Güzel Görünüyor Ellerine Sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. Tamam anladım, güzel yapıyorsun. Yapıyorsun da ne zaman yiyeceğiz bu güzellikleri artık onun hesabındayım. Olmuyor böyle fotoğraftan. :) Şaka bir yana muhteşem görünüyor. Ellerine sağlık canım benim. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım…
      Ne zaman istersen gel beklerim .
      Çok sağol tatlım sevgiler…

      Sil
  15. Bunu kesınlıkle deneyecegım şahane sunum sevgıler
    http://pinarinkazani.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denediğinizde beğeneceğinize eminim ,merakla cevabınızı bekliyor olacağım…
      Sevgilerimle…

      Sil
  16. Süper görünüyor kurabiyeler.Elinize saglık.Blog Yazarları etkinliginden geliyorum :)Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim …
      Öylemiii hoş geldiniz ,belirtmesenizde olurdu…
      Yani etkinlik olmasa gelmezdim olarak algılamalıyım sanırım…
      Sevgiler…

      Sil
  17. Nefis görünüyor, ellerinize sağlık...

    Sevgiler
    Evren
    www.birdilimdus.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Evren Hanım.
      Sevgilerimle…

      Sil
  18. Her şey çok güzel görünüyor.sevgiler
    www.okulanneleri.com

    YanıtlaSil
  19. aah bu güzel tariflere bayılıyorum. İnan bloğ açtıktan sonra 4-5 kğ aldım.. Okurken bile yiyorum sanki. muhteşem :)) g+ plus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda sana katılıyorum bende blogları gezerken tariflere bakıp bakıp yutkunuyorum ,yer gibi hissediyorum kendimi …
      Sevgiler Nursevim ablacım…

      Sil
  20. Emelll bu saatte ekrana yapıştım kaldım :)Uzanıp almak üzereyi kurabiyelerinden:)Keşke öyle bir imkan olsaydı şimdi..Ellerine sağlık canım.Her zamanki gibi nefis görünüyorlar..Ben de çok seviyorum pudingli kurabiyeleri.İlave şeker koymadığımız için daha masum gibi geliyor sanki bana :)Öpüyorum kocaman.Sevgiler tatlım <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim , ne güzel bir yorum böyle…
      Çok teşekkür ederim Zeynepcim…
      Aynen bana da masum gibi geliyor nihayetinde pudingin muhteviyatını net olarak bilemediğimizden…
      Bende seni sımsıkı sarılarak öpüyorum tatlım…
      Sevgiler…

      Sil
  21. nefis görünüyor bayıldım sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Lezzette bir yorum katamadığım gibi sunumuna da birşey söyleyemeyeceğim. Tek kelime ile harika. Ellerinize sağlık . Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ne kadar hoş ve güzel bir yorum böyle çok mutlu oldum ki ben… :)
      Sevgilerimle elbetteki geliyorum hemen…

      Sil
  23. Bademli pudingli kurabiye çok güzel görünüyor :) Ellerinize sağlık :)
    http://www.sosyalmedyakafe.com/
    Temanız ile ilgli sorununuza cevap verdim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevgilerimle…
      Memnun oldum teşekkürler cevabınız için hemen gelip okuyorum…

      Sil
  24. eminim nefistir ellerine sağlık
    Sevgiler Emelcim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumun için canım…
      Benden de sevgiler…

      Sil
  25. çok lezzetli görünüyor hele ki üzerindeki çikolata. ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Sevgili Ebru…
      Denemenizi tavsiye ederim…
      Sevgilerimle…

      Sil
  26. Ellerinize sağlık,çok güzel görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  27. Ellerinize sağlık emel hanımcığım benim oğlanlar kurabiyeye bayılıyorlar en kısa zamanda denemeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sağolun.
      Kurabiye sevmeyen yoktur sanırım çayın, kahvenin ve sütün yareni…
      Sevgiler …

      Sil
  28. Çok lezzetli oluyor bu kurabiyeler.Biz bir kere denedik vazgecemıyoruz.Sizinkilerde çok güzeller.Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim evet çok lezzetli ayrıca dokusu gereği çabuk yoparlanıyor ve kısa sürede pişiyor.
      Bizlerede afiyetle yemek düşüyor…
      Sevgiler…

      Sil
  29. Şu sıra ben kurabiyelere taktım galiba... seninki de gözüme çok güzel göründü.bir tane aldım bile..
    Ellerine sağlık canım...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zaten kurabiyelere her zaman takmış durumdayım Filizcim…
      Çok teşekkür ederim tatlım sağol…
      Sevgiler…

      Sil
  30. Pudingi kurabiyelerde kullanmayı ben de seviyorum.Çok güzel görünüyorlar, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  31. Canım Emel'im eline emeğine sağlık afiyetler olsun çok severim bademli lezzetleri.Canımın içi sevgilerimi bırakıp çok çok öpüyorumm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vişnapımmmmm tatlım kıymetlim…
      Çok teşekkür ederim canısı bende çok severim rahmetli anneannem badem ezmesi yapardı çocukluğumdan beri bademin yeri ve damağımda bıraktığı tadı bir başkadır …
      Bende sevgilerini memnuniyetle kabul edip sımsıkı sarılarak öpüyorum seni …
      Sevgiler tatlım kıymetlim…

      Sil
  32. Gorunum muhtesem..ellerine saglik adasim..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili adaşım…
      Sevgilerimi gönderiyorum kucak dolusu…

      Sil
  33. The cookies look so delicious!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  34. çok iştah açıcı nefis :))

    YanıtlaSil
  35. çok güzel görünüyor, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  36. Görseli yine cok güzel, ellerine saglik emelcim

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...