expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

19 Kasım 2012 Pazartesi

Şeker Hamurlu Kurabiye




       Malzemeler

  • 250 gr tereyağı
  • 1 yumurta
  • 1,2 damla çilek aroması
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • 3,5 bardak un
  • 1/2 su bardağı nişasta
  • 1 paket kabartma tozu
  • Üzeri için renkli şeker hamuru
  • Bal veya su şeker hamurunu yapıştırmak için

     Yapılışı : Oda sıcaklığında tereyapımızı ve pudra şekerini karıştırıyoruz...Yumurtamızı da ilave ediyoruz ...Un , kabartma tozu , nişasta ve çilek aromamızı ilave edip yoğurmaya başlıyoruz .... Kıvamına gelince hamurumuzu 30 bakika buzdolabımızda bekletiyoruz...Dinlendirdikten sonra hamurumuzu 7-8 mm kalınlığında açıyoruz.Kalıplar yardımıyla keserek fırınımızı 175 C de önceden ısıtarak 10 -15 dk pişiriyoruz...

     Üzeri fazla kızarmadan fırından alıp telin üzerinde bekletiyoruz .Bu arada şeker hamurumuzu nişasta yardımıyla çok ince bir şekilde açarak kalıplarla kesiyoruz .Kurabiyelerin arkasına bal ya da su sürerek şeker hamurlarımızı yapıştırıyoruz...Ben ilk kez denedim ve çok zevk alarak yaptım umarım sizde beğenirsiniz...

 Afiyet Olsun.....
                     

5 yorum:

  1. İlk deneme için gayet güzel görünüyor ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  2. Şeker ellerine sağlık.. Aldım tarifini bakalım kısmet nasıl olacak..:) Öpüyorum seni meleğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sarı şeker…
      Güzel olacağına eminim…
      Bende seni öpüyorum tatlım…
      Sevgiler...

      Sil
  3. Şeker hamuru kurabiyeler çok şeker görünüyor.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...