expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

11 Şubat 2013 Pazartesi

Kakaolu ve Çikolatalı Top Kek






 
         Malzemeler

  • 3 yumurta
  • 1 su bardağı şeker
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 1 su bardağı süt
  • 3 yemek kaşığı kakao
  • 1 su bardağı damla çikolata
  • 1 çay kaşığı tarçın
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
  • 2,5 -3 su bardağı un
         Yapılışı : Öncelikle yumurta ve şekerimizi kar kıvamına gelinceye kadar karıştırıyoruz...
Sıvıyağ süt ve kakaomuzuda ilave ediyoruz çırpmaya devam ediyoruz...Daha sonra da un kabartma tozu vanilya ve tarçınıda ilave edip damla çikolatamızı dailave edip kalıplarımıza paylaştırıyoruz...
180 c fırında 25 dakika pişiriyoruz...


Afiyet Olsun...




6 yorum:

  1. bu lezzetler yine bana hitap ediyor :)
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler şirinem ne mutlu bana...
      Sağolasın...
      Sevgilerimle...

      Sil
  2. bayıla bayıla yerim bunları
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun HandeHanımcım...
      Teşekkürler...
      Sevgilerimle...

      Sil
  3. Ellerinize sağlık çok lezzetli görünüyorlar. galiba mimladim sizi bana dönüp soruları yanıtlarmısınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Rümeysa Hanımcım...
      Hemen gelip yanıtlıyorum...
      Sevgilerimle...

      Sil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...