expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

31 Mayıs 2013 Cuma

Tuzlu Kalp Kurabiye

  Kurabiyeleri çok severim çayın yanında vazgeçilmezimdir...Aniden bir misafir gelince ikram edebileceğim kurabiyelerim mutlaka mevcuttur bu durumda bana da sadece çay koymak düşüyor elbette sohbete de bool bool vakit kalıyor ...Bu güzel tarifi de beğeniceğinizi umuyorum  sevgili blogcanlarım...Şimdiden kolay gelsin hepinize...




          Malzemeler

  • 1 kutu 200 ml krema
  • 1 paket oda sıcaklıgında margarin
  • 3,5 su bardağı un
  • 1 çorba kaşığı  pudara şekeri
  • 1 tatlı kaşığı tuz
         Üzeri için


  • 1 adet yumurtanın sarısı
  • Susam





       Yapılışı: Hamuru için gerekli olan malzemelerin hepsini ekleyip yoğuruyoruz. Hamurumuzu dolaba alıp  2 saat bekletiyoruz....Hamurdan parçalar alıp merdane ile 1 cm kalınlığında açıyoruz...

      Kalp şeklindeki kurabiye kalıbımızla kesiyoruz...Tezgahtan spatula yardımı ile alıp yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine diziyoruz...Üzerine yumurta sarısı çörekotu ve susam serpip önceden ısıtılmış 180 C ' deki fırında altı ve üzeri kızarana dek pişiriyoruz...



Afiyet olsun...

13 yorum:

  1. Canım tam benlik olmuş bunlar.. Gelip gidip bir tane yiyeceksin.. Canım senin yazı boyun çok ufak geldi gözüme.. biraz büyütsen gözlükle zor görüyorum vallahi..:)) Yaşlılıktandır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım...
      Aaaa bak şimdi farkettim sanırım ayarları kurcalamışım hemen düzelteyim arkadaşım...
      Zorlanmanı istemem o güzel gözlerini yormayı sevgilerimle canım öpüyorum...
      Sevgilerimle...

      Sil
  2. Ellerine sağlık, pek güzel görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık Emelcim. Nefis görünüyor bir tane aldımmm....:)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım bende tam senin limonlu muffine yorum yaıyordum...
      Sanırım kalp kalbe karşı tabiri çok doğruymuş...
      Sevgilerimle...

      Sil
    2. Elbette buyur istediğin kadar alabilirsin canım...

      Sil
  4. Emelcim çok güzeller,tam atıştırmalık çayın yanına...Kremanın girdiği her şey çok lezzetli oluyor..Bunuda lezzetini tahmin edebiliyorum,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nurşencim...
      Katılıyorum sana çok haklısın kremayı neyin içinde kullanırsan müthiş bir lezet veriyor...
      Sevgilerimle...

      Sil
  5. Emelciğim ne kadar iştah acıcı görünüyorlar.İşin fenası karnım öyle aç ki şu an canım çok istedi.Olsa da yesem yapmalıyım ben de .Ellerine sağlık canım sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler Vişnapım...Buyur beraber olsun tatlım...
    Ne zaman istersen yaparım sana...
    Öpüyorum seni kocamannnnn....

    YanıtlaSil
  7. çok güzeller
    ellerine sağlık
    hayırlı kandiller
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım ...
      Allah razı olsun sana da hayırlı kandiller...
      Sevgilerimle...

      Sil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...