expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

28 Mart 2014 Cuma

Çikolatalı ve Cevizli Muffin...


        Malzemeler
  • 3 adet yumurta
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 1/2 su bardağı sıvıyağ
  • 1 su bardağı süt
  • 3 yemek kaşığı kakao
  • 1 çay bardağı ceviz
  • 1 çay bardağı damla çikolata
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • 2-2,5 su bardağı un
   Yapılışı : Yumurta ve şekerimizi krema kıvamına gelene kadar mikser yardımıyla çırpıyoruz…Unumuzu eleyip , kabartma tozu, kakao ve vanilyamızı ayrı bir kapta karıştıralım…

   Sıvı malzemelerimizi yani yağ ve sütümüzü de çırpıp krema kıvamına getirdiğimiz yumurta ve şekere ilave edip karıştıralım  son olarakda eleyerek karıştırdığımız un, kakao, kabartma tozu, vanilya ,ceviz ve damla çikolatamızı da ilave edip spatul yardımıyla karıştıralım ...
 Muffın kabımıza muffin kalıplarımızı yerleştirelim ve içlerine kek malzememizden koyup paylaştıralım…

  Önceden ısıtılmış 180 C fırında yaklaşık 15-20  dakika kadar pişirelim… Zaman ve ısı ayarı fırına göre değişebilir…
Kürdan kontrolü yapalım ve muffinlerimizden birine batırdığımız kürdanımız temiz çıkarsa pişmiş demektir…


Afiyetler Olsun…

20 yorum:

  1. Canım sen fotolarına bloğ ismini yazmıyormuydun:( bayıldım fotoğraflara çalarım bak sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canın sağolsun ablam diğerinde var diye yazmadım …
      Değiştireyim hemen…
      Sevgiler...

      Sil
  2. Ellerine sağlık canım.. Kalbimiz birmiş.. Bu gün yaptım daha kakaolu çikolatalı muffin..:)) Öpüyorum şekerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler şekercim…
      Evet ne zannettin aynen öyle sarı şekerim…
      Bende seni öptüm canım…
      Sevgiler...

      Sil
  3. Sunum yine harika. Ellerine sağlık Pembe papatya ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Çileklim…
      Sevgilerimle tatlım… :)

      Sil
  4. Fotoya bayıldım canımcım. Pemboş pemboş çok güzel olmuş...:)) Ellerine sağlık...Sevgilerimi bıraktımmmm....:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım çoook sağol Seldammmm…
      Bende memnuniyetle kabul ettim bıraktığın sevgilerİ…
      Öpüyorum seni tatlım...

      Sil
  5. Emelcigim sunumlarin harika her zamanki gibi, pembe pembe cok seker olmuslar , ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim sağolasın…
      Evet pembe benim rengim Siedacım…
      Sevgilerimi gönderiyorum kucak dolusu…

      Sil
  6. Muffin yapmak istediğim zaman ilk bu tarifi deneyeceğim. Zira nefis görünüyor canım yaa.. Gece gece olmadı şimdi. :))) Ellerine sağlık tatlım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam tatlım inan pişman olmuyacaksın çok beğeneceksin…
      Çok teşekkür ederim güzelim sağolasın…
      Sevgilerimle öpüyorum seni Yağmurcum…

      Sil
  7. sunum a bayildim ellerine sağlık canım :-*

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık Emelim çook lezzetli görünüğyorlar ama sunumun muhteşem canım yemeğe kıyılmaz.. :)

    YanıtlaSil
  9. harika görünüyor, ellerine sağlık sevgiler g+

    YanıtlaSil
  10. Emelcim nefis görünüyorlar..Çayımın yanına isterim bir tanesini.ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  11. sana da bu güzel görüntü yakışırdı :)
    ellerine sağlık pembe şeker

    YanıtlaSil
  12. Bizim çocukların da en sevdiği çikolatalı,kakaolu muffinler..Ellerine sağlık Emel'cim..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Emel Hanım,Bu tarifin içine portakal parçaları koyarsak bozar mıyız:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır Zeynep Hanımcım bilakis çok da lezzetli oluyor biraz suyundan da ilave edebilirsiniz…
      Benim yeni yayınlıyacağım tarifimde de mevcut portakal kabuğu ve suyu çaylı kek tarifimde …

      Sil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...