expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

25 Mart 2014 Salı

Sosisli Peynirli Bisküvi...

Değişik bir tarif paylaşrmak istiyorum sizlerle sevgili blogcanlarım…
Umarım sizinde çok hoşunuza gidecektir denedikten sonra yorumlarınızı bekliyorum...






      Malzemeler

  • 125 gr tereyağı
  • 1 çay bardağı süt
  • 1 su bardağı rendelenmiş kaşar peynir
  • 1 su bardağı rendelenmiş sosis
  • 1 paket kabartma tozu
  • Aldığı kadar un
       Üzeri İçin
  • 1 adet yumurta
  • Çörekotu yada susam



Yapılışı: Malzemenin hepsini karıştırıp yoğuruyoruz hamurumuz elimize yapışmayacak kıvam alana kadar un ilave ediyoruz …Daha sonra merdane yarıdımıyla 1 cm kalınlığında açıyoruz şekilli hamur kesici ile bisküvi şeklinde kareler halinde kesiyoruz yada benim yaptığım gibi balık şeklinde kurabiye kalıbıyla keserek üzerine yumurta sarısı sürüp üzerine susam yada çörekotu serperek 200 C ısıtılmış fırında pişiriyoruz…

 Dilerseniz sosis yerine sucuk da kullananbilirsiniz her iki şekilde de harika bir tadı oluyor kaşar peyniriyle birleşince damağınızda güzel bir lezzet bırakıyor...

Afiyetler olsun...

16 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım..:) Çok sevimli ve lezzetli görünüyor.. Şekerim şeker...))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Oyacım …
      Sarı şekerim benim çok sağol…
      Sevgilerimle...

      Sil
  2. Cocuklar bayilacak bu tarife, ellerine saglik canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bencede bayılacaklar Siedacım…
      Çok teşekkürler sevgiler...

      Sil
  3. ellerine sağlık canım.afiyet bal olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım çok sağol…
      Sevgiler..

      Sil
  4. Emelcim tuzlu kurabiye bisküvleri ayrı severiz. olsada yesek dedim. şirin şeyler bular kıyamamki.. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın ablacım keşke yakın olsak sanada ikram ederdim hemen…
      Evet çayın yanında nefisss oluyor …
      Çok teşekkür ederim güzel yorumun ve ziyaretin için…
      Sevgiler…

      Sil
  5. eline sağlık emelcim,bu koşuşturmanın içinde maşallahın var
    g+ yaptım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacım…
      Sevgilerimle öpüyorum...

      Sil
  6. Çayın yanında yemek isterdim Altın kalpli altın bayan ;)
    Ellerine sağlık ;) öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette neden olmasın canım…
      Birgün misafirim olursun ve birlikte yeriz inşallah Çileklim…
      Çok teşekkür ederim güzel yorumun için sende öylesin canısı …
      Öpüyorum seni tatlım sevgiler...

      Sil
  7. Canımcım ellerine emeğine sağlık. Çok güzel görünüyorlar. Size afiyetler olsun.....:))
    Öptüm canım. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seldam çok teşekkür ederim tatlım…
      Bende çok öpüyorum seni canımıniçi…
      Sevgilerimle...

      Sil
  8. Balık kraker gibi duruyor. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dimi canım bende değişiklik olsun dedim bu kalıbı kullandırm…
      Malum bir Balık Burcu olarak…
      Çok teşekkürler Hilalciğim sevgiler canım...

      Sil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...